Call Pop Up

Koppla ihop era befintliga IT-system med växeln. Integrationen hjälper er att höja servicegraden och förenklar det dagliga arbetet.


Samla allt på ett ställe

Enklare och mer effektiv kundhantering ger inte bara fler avklarade
ärenden utan även nöjdare kunder och medarbetare. Allt för ofta gör
vi kostsamma investeringar i nya system utan att utnyttja deras fulla
potential. Med call pop-up kan ni garanterat ge era kunder bättre
service och slippa eventuellt dubbelarbete eftersom ni får allt
samlat på ett och samma ställe.

Omedelbar indentifiering med call pop-up

Call pop-up ser till att kundkortet i ert CRM-system automatiskt visas
när en kund ringer. På så sätt blir det enkelt att ge ett bra bemötande
och det går snabbt att börja hantera ärendet. Det går också att ändra
inställningen så att ett kundkort i affärssystemet eller ärendehanteringssystemet
visas i stället, alternativt hitta.se i sista hand.

Vi hjälper er att hitta en skräddarsydd
lösning

Lösningen finns i flera varianter. Ni väljer själva vilken eller vilka av
dem som passar er bäst. För webbläsarna Firefox och Chrome finns
tillägg som ger en enkel och smidig integration. Allt fler CRM-system
har också specialiserade integrationer som fungerar på liknande sätt.

Call pop-up kan förenkla just ert arbete

Flera olika branscher har sett den positiva effekten avatt integrera
stödsystem med telefonin. Resultatet är bland annat ökad försäljning,
bättre kundvård och nöjdare medarbetare. Ett exempel på lyckade
integrationer är de som har genomförts bland mäklare. Med
integrerade mäklarprogramhar kunderna uppnått en positiv och
mätbar effektivisering

Några grundläggande funktioner i Call
pop-up

  • Notifiering vid samtal
  • Delade anteckningar
  • Nummeruppslagning
  • Historik
  • Kund- och personsökning

Ladda ner produktblad